قازن چدنی یا قابلمه


قازن چدنی  یا قابلمه  یکی از وسایل آشپزی  میباشد  که برای گرم کردن یا سرخ کردن  برنج  ، نان روغنی قاتلمه ، گوشت، ماهی، کوکو و غیره به کار می‌رود.
قازن چدنی شرکت  90kala محصولی ایده آل و جدید و  با طراحی منحصر به فرد می باشد  که  برای پخت انواع غذا ،  ماهی و سرخ کردنی ها و ....کاربرد دارد که با ضخامت بالا و در سایز های متفاوت تولید میشوند که کارایی خوبی نسبت به

 قابلمه و ماهیتابه داشته و از نظر قیمت خرید بسیار مناسب و اقتصادی بوده بطوری که طبقات کم درآمد جامعه هم توان خرید ان را دارند.

قازان ازوسایل حتمی در آشپزی سنتی است که  امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است .

اگر به اشپزی با  دیگ های چدنی «قازان»علاقه مند هستید میتوانید انواع  غداهای سنتی و نان های روغنی پخت کنید که این محصولات  منحصرا در قازان پخته می شود .
قازن چدنی  ظرفی از جنس چدن که مخروطی شکل است و  گرما به شکل یکنواخت به همه قسمت های آن می رسد و برنج در آن خوب دم می کشد گفته میشود

بیشتر اشپزان حرفه ای اغلب شیرینی های خود را در همین قازن ها درست می کنند این ظرف های نقره ای رنگ در میان مردم کشور ما  طرفداران زیادی دارد.


  مردم  از سالیان دور در این نوع ظرف ها غذا  طبخ می کردند و حالازنان خانه دار می گویند سرخ کردن غذا در این ظرف ها بی نظیر است و با گذشت سالیان دراز هنوز جای خود را به محصولات دیگر نداده و خاصیت و کارایی خود را از دست نداده است .


از دیر باز استفاده از ظروف چدنی توصیه شده است و مزایای این ظرف نسبت به سایر ظروف دیگر :
1-هیچ گونه ماده پوششی شیمیایی مضر برای این ظروف داده نشده است .
2-ظرف کاملا بهداشتی
3-برای سرخ کردن نچسب می باشد .
4-مصرف روغن کمتر نسبت به ماهی تابه به دلیل مقعر بودن کف ظرف
5-برای پخت و پز انواع غذا و سرخ کردنی ها قابل استفاده می باشد
6-در سایز های مختلف موجود می باشد


این محصول ارزشمند به تمام کشور ارسال میشود (هزینه پستی و باربری  به عهده خریدار است )

برای خرید این محصول به وب سایت شرکت  www.90kala.com  مراجعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.